torsdag 15. mars 2012

Oh happy day..

Dagen i dag startet med å våkne av meg selv, etter 9,5 timer søvn, spise frokost med junior og gå i barnehagen med han. Så gikk jeg på muritunet, og hadde en lang økt med intervalltrening ute, relativt hardt oppover åsen. Halvveis opp kjente jeg smerte i ankelen etter trening tidligere i uken, og haltet til topps. Etter dette ble det ispose og ro frem til lunch, og etter lunch en rask tur på kulå for å fikse bowling før det ble styrketreningstime på treningsrommet. Her fikk jeg trent det meste av kroppen, og var godt sliten. Gikk så ut en tur for å gå bedringens vei etter middag. Her måtte jeg klatre over raset, men regnet de som ganske trygt nå. I kveld har det blitt quiz og sosialt samvær med mye latter på aktivitetskafeen.

Generelt har det blitt mye latter i tiden på muritunet, og vi er en gruppe som generelt har vanskelig for å være stille, til glede og frustrasjon for folk und oss. Blir ikke overrasket om vi blir forvist fra matsalen på et eller annet tidspunkt.

I dag har jeg reflektert endel over sorgen min etter å ha mistet min bror, Eirik, i fjor sommer, latt litt tanker og minner slippe inn på meg og sikkert farget litt av dagen, både på en dårlig, men ikke minst på en god og kanskje lun måte. Har tenkt masse på gode minner og det er veldig godt.

Vil igjen takke dere alle for at dere følger meg og min hverdag.. Tusen takk.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar