onsdag 21. mars 2012

Tirsdag og onsdag

I går gikk dagen med til en god morgentur med barnevogn, jobbintervju, styrke og kondisjonstrening på trimrommet og, ikke minst, bowling og latter på kulå sammen med fantastiske folk.

I dag har jeg veid meg, hatt et altfor langt foredrag om motivasjon, som faktisk provoserte mer enn det motiverte, gått til lingås og strafferunden. Ble litt bevegelse i dag også, om det enn burde vært mer kanskje.

Vekten viste i dag at jeg har hatt en nedgang på 8.1 kg fra jeg kom til muritunet, altså, rett under 3 uker. Virkelig fornøyd, og ikke minst stolt over hva jeg har fått til, helt på egenhånd, med litt hjelp.,

Motivasjonsseminaret med "motivatør" i dag var nedbyggende med en fanatisk dame som tydeligvis ikke har gangsyn for de fleste sin situasjon, og det å kunne si at man ikke kan besøke moren hvis hun tilbyr noe til kaffen eller at man avtaler med andre foreldre at ungene bare får spise nugatti på lørdager. Dette er to eksempler på tre timer med tilsvarende historier.

Turen ut ble fantastisk, med flott utsikt mot fjorden, sylte og den fantastiske naturen rundt oss. Koser meg rett og slett stort med folkene på muritunet..

2 kommentarer:

  1. "koser meg stort" , "mye latter" , "fantastiske folk".... D høres virkelig ut som du har det fantastisk! Hvem kunne drømt om at noe man trodde skulle bli så vanvittig hardt, skulle by på så mye glede?? Som din kjære, gleder d meg så vannvittig å se hvordan du koser deg, blomstrer, og rett å slett virker LYKKELIG!! Du fortjener det!!!

    SvarSlett
  2. Du er flink! Står respekt av å klare å gå ned så mye på så liten tid!

    SvarSlett