fredag 23. mars 2012

Rastløs fredag..

"Arbeidsuken" avsluttes med en varm fredag. Dagen i dag har gitt meg lek i basseng (med stafett og heks bla.), styrke sirkeltrening i gymsal og ikke minst et langt foredrag om hva overvekt er reint medisinsk. Dette foredraget var vel nok egentlig rettet litt mer mot folk med mer basis medisinsk kunnskap og høyere interesse for sånt enn meg. Har egentlig hatt en blandet følelse i dag, kjennes på tankene at første opphold på muritunet snart er over, gleden ved å få mulighet til å bli kjent med alle de fantastiske, og ikke minst forskjellige menneskene i gruppen min. Har sjelden flirt så mye på så mye tid som jeg gjør på muritunet, tusen takk skal dere ha!

Dagen i dag har jeg også følt mye på savnet av Eirik, og tankene har fort gått i denne retningen. På mandag har jeg bestemt meg for å ikke reise på sorggruppe for å få være med på avslutning med gjengen på muritunet. Det kan være søvnmangel de siste dagene som lokker frem masse tanker, men det er vel umulig å si. Dagen. Da ha generelt inneholdt en rastløshet som det er lenge siden sist jeg har hatt.

Jeg får masse tilbakemelding på bloggen min, både på facebook, her og hvor som helst jeg beveger meg. Tusen takk til dere alle, dere er en kjempemotivasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar